9 timmar på en helg.

Än så länge har jag sovit 9 timmar sammanlagt.. Snacka om att jag är trött. Håller på att somna!
Men jag får inte somna! inte än iaf,
Just nu sitter jag och ska bli medlem på en sida som heter www.Quizme.se
Den sidan värkar faktiskt rätt bra.
Helgen har varit bra förutom att jag inte sovit något, men det kände jag ju inte av förrens en timme tbx.
Vi har rökt vattenpipa, och chillat sjukt mycket.
typ en sån som på bilden fast gul, hähä, melon, banan och äpple smak! gött :D
Imorgon kanske man träffar den undebara Louize, men bara kanske för det var inte säkert att hon kunde, men vi får hoppas på det bästa.
Men nu ska jag nog sova, haha, nej jag bara skojar, ska kolla fb! :D
vi hörs!
simon<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0