julklappar?!

OMG, jag måste verkligen börja handla julklappar!
tänkte att jag skulle åka in nu någon gång i veckan, men har ingen aning om vad folket önskar sig.
Mimmi vet jag nog redan vad jag ska köpa..
Älsklingen har jag ingen aning om,
till mina syskon blir det nog en leksak elr ngt ^^.
Mormor, david och alla dom har jag heller ingen aning om...
hhahaha, snacka om att jag har problem, men får nog ta med mamma och använda hennes plånbok :)
Ni skulle veta vad glad jag blev när mormor berättade att monte hade kommit tbx! shiet, jag sprang upp till david och bara kastade mig på hunden!
jag blev överglad.
Han har ju inte varit borta så jätte länge, men det kändes som en hel evighet! :(
usch, har verkligen mått dåligt över att han åkte, men nu när han är tbx kan inget stoppa mig känns det som! :D
Nu ligger jag och Bubbis(min katt) i sängen och ska snart sova. Vi är jätte trötta och Bubbis har nästan redan somnat. Det är den gråa på bilden, fast dock är han otroligt mycket större nu. Bilden är tagen från när han var kattunge, och nu är han ''ungdom'' ^^.
Men nu ska jag nog stänga av datorn och ta och läsa en bok som jag lånade idag i skolan, Den värkade jättebra och jag måste läsa färdigt den jättesnabbt för jag måste skriva en bokres...någonting.. innan fredag nästa vecka elr ngt sånt vare.
vi hörs!

Kommentarer
Postat av: mimmi

bokrepesition kelly. Bokrepesition:)!

2010-12-16 @ 08:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0