ladda telefonen?

Nu är jag hemma igen.. Ska kolla på tv tror jag, fast inte en långstund eftersom jag är fett trött. Imorgon vid 11 så kommer älskade MimmiUngen.. det blir najs! Förresten så behöver jag verkligen ladda min telefon, så jag måste sticka upp till David imorgon när jag vaknat. Har inte haft den på typ nästan en heldag och det känns förjävligt.
Imorgon när jag statar den så kommer jag att ha ca 1000 sms eller något ^^.

På onsdag sticker jag till stan med Martin och Mimmi för att handla lite på mellandagsrean. Inte för att jag behöver något men jag ska nog bara kolla runt lite, och se om det finns något roligt.
Kanske köpa skal till min iphone?






vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0