världens ide!

jag kom på världens ideee!!!!
jag måste ju måla av en bild på bilden, en bild som är gjord av lasse åberg.
istället för att måla av den och att den ska se helt fuckad ut, så förstorar jag bilden och så kalkerar jag, ^^.
Sen tar jag den stora bilden o byter ut den mot den normal stora bilden.
då vet han inte att jag har kalkulerat av den och då blir det högre betyg! :)
DE Ä NAJJJS!

Just nu sitter jag ensam i datasalen och väntar på att alle ska göra klart en sån sak om varför man borde få ha keps i skolan.
hoppas han kommer snart för det börjar bli långtråkigt att sitta här helt ensam..

  
där är bilden jag ska måla av.
det kommer bli jättebra tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0