Nu mår jag sådär illa igen.. Usch! Kan jag...

img_0784 (MMS)

Nu mår jag sådär illa igen.. Usch! Kan jag inte få bli frisk nu?!  Det ända positiva med att vara sjuk nu är ju att jag typ slutat röka, och där med sparar pengar och cigg tills jag är frisk igen ;) hehe.  Nej, men jag har inte varit ute och rökt idag, för jag har typ sovit och varit allmänt sjuk så har inte orkat. Likadant vart det igår, då rökte jag bara en cigg på hela dagen! Fyfan vad jag är duktig... Nu när man tänker på det så kanske man borde bli sjuk varje gång jag har dåligt med pengar eller cigg..  HÄHÄ, nej usch.  Men det som är nog mest jobbigast är nog att dom inte har något BADKAR!! Hur fan kan man inte ha ett badkar lixom? Det är ju ett måste.....  Detta är fan nog det jobbigaste och största problem jag har nu, och det som får mig ledsen... :(  Vafan!!!! ETT BADKAR TACK!!!!!!! Bam är nog den vackraste människa på denna jord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0