SHHEEEEEEÉ FICK DU!

Som många redan vet så kanske Hanna W ,skandalbloggerskan, som driver en blogg och blandannat varit med i BIGBROTHER, och drivit halva sverige till vansinne, blivit hackad. Alltså hennes blogg samt hotmail osv, har blivit hackad, och bilder som absolut inte skulle läckt ut har gjort det, och alla mail hon skrivit till folk osv finns ute på internet, hela hennes liv finns ute just nu. Okej, ska jag vara ärlig så tycker jag redan hon lagt ut sitt privatliv på sin blogg, då hon verkligen säger exakt allt där, vilka hon har haft sex med, till lättklädda bilder och videos. mm.m. Tycker ni jag är grov i orden, och iskall? Då har ni inte träffat lilla WIDERSTEDT.   Vet inte om ni har hört att hon ska göra en bok? Iaf , detta är vad hon har skrivit till förlagen eller vad fan de heter.

-

Hejsan,

mitt namn är Hanna Widerstedt och jag har bland annat deltagit i Big Brother 2012, där jag var programmets “stjärna”.
Jag har länge velat släppa en självbiografi, då jag har en hel del historier jag vill dela med mig av.

Under mina 20 år som Hanna har jag hunnit prova på livet som strippa i Sveriges största klubb, även i London och Hong Kong.
Jag har arbetat som eskort, upprört hela svenska folket med mina videos och har ett skandalfyllt förhållande med Joakim “Jockiboi” Berg.
Men bakom fenomenet finns något annat, något ingen riktigt vet.
Människor vet inte vilka problem jag fått stå ut med, att jag lidit av grov ångest och paranoida tankar som blev betydligt värre efter Big Brother.
Bloggens tid har definitivt förändrat mig, jag har fått stå ensam bland allt hat. Sömnsvårigheterna som blev värre efter det grova mordhotet mot mig
januari 2012.

Som 15 åring hade jag en sugardaddy, eller, jag har haft många. Jag vet hur det är att vara utfryst pga sina åsikter och den man är.
Min bästa vän dog i cancer när hon var 9, min biologiska far och min styvpappa svek mig så hårt som barn.

Detta är bara några idéer jag har i huvudet just nu. Men jag vet att min historia säljer.

mvh
Hanna Widerstedt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0