Släng er i väggen!!!

Usch vad jag hatar bloggare som provocera hela jäkla tiden! Jag stör mig så fett mycket på dom!
Det te.x en bloggare som säger sig ha asbergers, säger inga namn..
Hon tror seriöst att hon kommer få mycket läsare, men idioten har ingen jäkla läsare! Hon kommenterar ju förfan sin egna blogg , för att verka framgångsrik! Hur bra är man då?
Jag stör mig verkligen sjukt mycket på bloggare som provocera för att få läsare, och sedan bli kända bloggare, VAR DIG SJÄLV ISTÄLLET!

Alla vet väl redan hur kissie började sin bloggkarriär?
genom att provocera , och nu är ju hon helt normal typ.. Hon tjänade på det, men det är ingen som tjänar på det längre, för alla vet deras knep, och därmed kämpar vi ''normala'' emot de som provocera, genom att inte kolla deras bloggar.
Så sjukt omogna och cp människor det finns alltså!!

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: hahaha, bara lite? MYCKET skulle jag nog snarare säga!

2012-04-12 @ 17:34:12
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Helena

Låter som du beskriver Fröken Widerstdet? Haha

Hålle med dig, det är väldigt ute med provaocerande bloggar :)



Kram på dig!

2012-04-12 @ 18:54:28
URL: http://www.missnaily.wordpress.com
Postat av: nope

Kissie är provocerande mer nu än någonsin. Hon snor mindre bloggares inlägg rakt av utan att ens hänvisa till deras bloggar eller fråga dem. Det är ju rätt psykopat.



Bli inte arg heller för att andra fungerar annurluda än dig. Mitt tips är att inte läsa de bloggar du blir arg av, för det är väl bara dumt?



Det är inne att skylla världens problem på provocerande bloggar. Gör något vettigt själv! Säger det som en uppmuntran, så gå inte i försvar.

2012-04-14 @ 13:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0