Vad har egentligen hänt?

Tjohejsan, jag vaknade väl för någon timme sen, och idag mår jag faktiskt helt ok, det går iaf att hantera!
Men jag tänkte berätta lite om vad som egentligen har hänt, och varför det har varit så dåliguppdatering osv.

Jo, det började i tisdags, då jag gjorde slut med min pojkvän av massa olika skäl, men det behöver vi inte gå in mer på, för det är bara så ointressant fakta.
Men sen senare på natten fick jag reda på att en av mina bästa tjej polare låg inne på akuten, och senare intensiven. Hon var då stabil för läget, men ni kan ju tänka er min reaktion, som inte kan åka och vara med henne just då , för att jag bor så långt bort, och dessutom i ett familjehem. Men sen nu, har jag fått reda på att hon mår bättre och allt går mot bättringshållet! Så jag ska dit IDAG , och sitta med henne hela tiden. Jag pratade dessutom med henne igår, och hon lät bättre, så allt kommer förhoppningsvis bli bättre!
Tacka Gud för det!!
Ah, sen vart det massor av små skit emellan där med, men för det första orkar jag inte rabbla upp allt, och sen så är det heller inte så intressanta saker.
Men nu vet ni iaf lite!
Peace! :)


Kommentarer
Postat av: Nathalieeeee

Love ya fine jävel <3

2012-04-23 @ 15:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0