YEYE

HAHAHAHAHAHAHA TROR JAG DÖR AV SKRATT! HAHAH SUPER SKÖN SNUBBE ALLTSÅ!!! AHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHA
DET ROLIGA ÄR ATT JAG LÄSTE DET PÅ SIDAN BIKTME , KOLLA IN DEN SJÄLV, ROLIG SIDA ATT LÄSA NÄR MAN HAR FÖRJÄVLA TRÅKIGT, MEN JAJA, IAF TILLBAKA TILL SAKEN.
För ett par veckor sen så såg jag detta på biktme, och höll på att dö av skratt, för det är ju så komiskt! HAHAH.
Hoppas alla fattar att grabben skojar? och att allt på biktme INTE är sant.
Jo, så satt jag och kollade runt lite bloggar för jag har sådär sjuktjättemongotråkigt!!! Så ser jag hans blogg, och ser att det är han, och då håller jag på attännu mera än vad jag höll på att göra när jag såg den på biktme. och SPECIELLT FÖR ATT killen som har bloggen inte är riktigt klok. haha... Han är ungefär som jockiboi, fast inte lika känd, och han lägger inte ut bilder på sin kuk körnsorgan. ;)

Tjena..Eller menar tjenare, alla jävla idiot jävlar som finns! MEN behöver faktiskt eran hjälp angående sex... fortsätt läs!
Blev precis av med oskulden (jag e 18).. Lite sen till festen haha..
-Nu till saken
Tjejen jag låg med sa att det var hennes första gång också, och att det kunde komma lite blod. Det kom EN HEL DEL BLOD.. och de slutade inte efter första gången..
Hur ska vi göra tycker ni? Ska jag köpa glidmedel? Ska jag försöka vara försiktigare? Eller ska jag vänta tills hon fyllt 10?
Peace! I love you!
Ni kan svara antigen här eller på chatten i facebook! Simon Simme Olsson.


Kommentarer
Postat av: Nathalieeea

sv: HEEEEEEEEEEEEEJ

naw tack dsm!!!

de ja tycker ska finnas med i en blogg är mycke bilder, sen beror de ju helt på hur personen har lagt upp sin blogg, men jag gillar roliga bilder/video och lite tips, sen kan de va roligt att läsa om ens dag också! :)

2012-04-28 @ 21:41:52
URL: http://pissenissejao.blogg.se/
Postat av: Anna

Din blogg rockar ju! Vrf hittade jag inte dig innan? ;O

Så Lätt bloglovinbyte!

2012-04-28 @ 23:01:01
URL: http://aeap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0