Något måste vara jävligt fel alltså!

Förlåt om jag inte har skrivit så mycket idag, men har inte varit hemma.
Jag och en tjej till åkte och kollade på en fotbollsmatch, sen käkade vi på MC.
sen nu har vi varit ute i stallet och tagit in 48 hästar och gett alla mat och vatten...
Så, ah.. har inte haft tid. haha
Men ej grej som är sjukt konstig är att först pajjade min dator, och vägrade fungera, sen helt plötsligt funkade den igen, sen hände samma sak med min kamera precis nyss, men nu helt plötsligt funkar den igen.. VAD FAN ÄR DETTA?!??!
skit konstigt.....
blir s lack.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

48 HÄSTAR?! DET ÄR SJUKT MYCKET HÄSTAR!

KAN TÄNKA MIG ATT DET TOG EN EVIGHET OM DU GJORDE DET HELT SJÄLV!!!

2012-02-26 @ 22:56:59
Postat av: Anonym

Sådan jäkla otur!

men vad konstigt egentligen.. haha..!!!

2012-02-26 @ 23:38:00
URL: http://iloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0