Film & bigbrother!

Hejsan, förlåt för att jag inte har uppdaterat så mycket idag, men jag och Jennie var i stan och köpte bikini till mig, för vi ska och bada imorgon, på ett bad ställe som bara är för tjejer, och det är typ ett sånt varmbads ställe, haha :)
Sen kollade vi på skor med, som vi ska köpa imorgon efter vi har varit och badat, eller innan, det får vi se imorgon.. :D
Bikinin:
Sen innan vi ska och bada så ska vi rida, :)
bilder kommer förmodligen imorgon, om jag kan ta kort medans jag sitter på hästen, eller så kanske jag helt enkelt ligger i diket för att ta kort. haha, Nejdå, hästen jag ska rida på är super snäll. :)
Sedan kollade vi ju på bigbrother... hmmh, Blogg-Hannah är en väldigt speciell människa om vi säger så. haha :)
nog den fulaste bruttan jag någonsin sett, men jaja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så otroligt ful hanna är!!!!!

2012-03-01 @ 23:45:42
Postat av: din hemliga beundrare..

shit så fin kropp du har!

skulle kunna döda för den.... <33

2012-03-01 @ 23:58:44
URL: http://www.pusspådig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0