Första dagen utan en dödspinne..

Det är första dagen nu utan ciggaretter, Jag fimpade min sista ciggarett igår kväll runt 2 tiden..
Under natten så hade jag svårt att sova, jag satt uppe hela natten, jag gick sug efter massa olika konstiga saker, tillexempel, blev sjukt suger på öl, osv.
Sen satt jag nog uppe till 4-5 eller någonting och bara väntade på att slockna. under tiden jag var vaken så kände jag en orolig känsla i kroppen , och en stor saknad.
Vid ett tillfälle började jag gråta också för att jag ville ha öl så mycket. haha..
Nu senare på dagen så har jag duschat, ätit och lite sådana saker, och nu tog jag mitt första nikotin medel, men saknaden efter att gå ut och sätta sig på bänken och dra in röken i lugnorna finns kvar, haha, det nästan hoppar på mig..
Detta är dock inte första gången jag försöker sluta röka, jag har försökt ett antal gånger innan, men misslyckats.
Varje gång jag kommer till affären och ser att ciggen bara ligger där och väntar på att jag ska köpa dom , så köper jag dom, och röker dom, ungefär som att jag glömt bort att jag försöker sluta..
Man tänker annolunda nu när jag inte har rökt på bara ett dygn ungefär, det märker jag redan nu.
Men när jag slutar röka har jag sådana stora abstinensbesvär så det är inte sant, jag kan till och med ligga och spy, och ha kramper i magen. Jag kallsvettas, hjärtklappningar, oro, skakig, sömnproblem, matproblem, humörsvängningar upp till månen! trött, hänging, sur, ledsen, irriterad, allt som är negativt ungefär.
Men denna gången har jag tänkt att klara detta!
Och jag vill tacka alla söta undebara människor som sagt lycka till, och dom som verkligen tror på mig!
Erat stöd betyder jätte mycket för mig !
En av alla som jag speciellt vill tacka är  ~ L I N N ~
Hon har verkligen varit ett stort stöd, tack gumman för dina fina kommentarer!





Kommentarer
Postat av: de

Hej, finblogg! :)

Jag och min vän har en Nicki Minaj fan-blogg tillsammans, finner du intresse så kika in :D

kraaam :)

2012-03-05 @ 16:06:56
URL: http://teamminaj.blogg.se/
Postat av: DANIELLA

SVAR: Jag svarar på kommentarer :)

Haft en bra dag hittills?

2012-03-05 @ 17:13:56
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Anmäl dig till fototävlingen,

temat är '' naturen ''

http://alinapiatrenka.blogg.se/2012/march/foto-tavling-naturen.html#comment

skulle vara glad om du änmälde dig!

2012-03-05 @ 17:30:55
URL: http://alinapiatrenka.blogg.se/
Postat av: ~ L I N N ~

Aw va söt du är !

Klart jag är ett stöd & hjälper till, älskar att hjälpa människor osv, det är så jag trivs!



Du kommer klara att sluta!

Bara du tror på dig själv, jag tror på dig :)

2012-03-08 @ 15:41:13
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0