Godmorgon. Fin dag idag. Trött Kelly!  Kom...

img_6438 (MMS)

Godmorgon. Fin dag idag. Trött Kelly!  Kom hem ifrån Malmö igår, och det förstA Som jag som vanligt får när jag kommer hem, vart skäll av fosterpappan. FML.  Hatar att behöva vakna med en klump i magen och behöva hA en klump i magen så fort jag lämnar mitt rum. JAg hatar detta stället och trivs förfan inte alls. Vill bort , långt här i från till civilisation, mår psykiskt dåligt av att bo på landet i massa smuts och mögel! Jag vill bara försvinna från denna planet. Bara bort och slippa torteras varje dag. Varje minut , varje sekund jag lever här är tortyr, det gör så ont, så jävla ont.


Kommentarer
Postat av: ami

varför mår du dåligt där? :(

2012-05-07 @ 12:44:23
URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0