Haha detta kommer stt bli ett hat inlägg s...

Haha detta kommer stt bli ett hat inlägg så klarar du inte av det så stick! Jag har stått ut med någon jävla äcklig idiot ett bra tag nu! Är så trött på att du hela tiden ska skriva saker till mig på blogg fråga och trycka ner mig. Du ska veta att skulle jag bry mig sådär super mycket så kan jag se vart du skrivit allt från och var du bor och vart din dator finns. Via ip-nummer och andra grejer . Du ska ha jävligt klArt för dig att lägger du inte av så blir det en anmälan på allt detta. Jag vet vem du är och jag hatar dig något extremt! Jag önskar dig därmed all olycka i världen osv. Du ska ha tur Att jag inte tar åt mig av de löjliga saker du hela tiden påstår och säger/tycker. Jag har dessutom inte frågat efter din åsikt när det gäller mig , så bara håll käften. !!! Du är fan den värsta jävla äckel människa som finns och du gör mig ARG DAGLIGEN. !! Usch , har bara lust att spotta dig i ansiktet din äckliga jävla fitta. Jag skiter i om jag borde tänka på mitt Språk och vad jag skriver, men BRY ER INTE! Min blogg, mitt liv, mina ord, mitt val! Sköt er själva så ska ni Se att Allt blir bättre!!! Jag har inte tvingat er att läsa min blogg, det är drar val, så passar inte min blogg er, så bara stick! Tro ni ens jag vill ha er här? NO FUCKING WAY! DIE BITCH DIE! Jag är som jag är när jag inte blev som jag skulle, LEV MED DET .. Nu vill jag inte ha en ända jävla kommentar på detta inlägg för då jävlar flyger jag i taket.. Läs och sedan dra. Äckliga jävla människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0