Jag och älskade Ginzo på bilden! ❤ Ligger ...

img_5870 (MMS)

Jag och älskade Ginzo på bilden! ❤ Ligger i sängen med min fina vän här i Kalmar, har bara varit här en dag, men det är en rätt fin stad ändå, mycket bra kläders affärer! (var en runda på stan innan och kollade läget). haha och lyssna på de bilar som kör utanför och   Ligger och snackar. Måste säga att jag och "V" har MYCKET gemensamt! Hon har lärt mig flera råd om hur jag ska handskas med min ångest på bästa sätt så att jag INTE ska börja skada mig själv igen. Riktigt bra tips faktiskt och jag tror dom faktiskt kan hjälpa mig! Jag har lärt mig mycket på bara en dag, massor om positiva saker jag bör tänka på när allt är åt helvete istället för att ungefär brytas av på mitten, som jag gjort nu på sista tiden, eller ah, de senaste månaderna, det är hemskt att vara trasig, men "V" har lärt mig flera sett att laga mig själv så gott det går.. Tacksam för allt jag fått lära mig idag, skönt att få snacka med någon som verkligen vet hur jag mår och förstår sig på mina känslor, som verkligen vet vad hon snackar om! Hon har haft samma problem som mig och vet vad det är jag går igenom, och hur jag mår, och tack för dina fina underbara tips gumman! Har varit hos dig en dag och kan ju säga att jag mår redan mycket bättre! Du har verkligen hjälpt mig..! Och det är jag evig tacksam för ska du veta, vet inte hur jag hade klarat mig utan detta..  Både jag och "V" har SVÅRA SÖMNPROBLEM, så det är därför vi inte kan sova, och jag har inte med mig några sömnmediciner så "V" bestämde sig för att inte heller ta sin sömnmedicin, så nu ligger vi båda här och väntar på att kunna somna. Haha, vi har nog legat i sängen sedan ca 11, tolv kanske , för vi var uppe och lagade mat oxå, haha. DET ÄR INTE LÄTT NÄR DET ÄR SVÅRT! men som tur väl så har jag det bästa precis jämte mig, Ginzo, han har varit med ändan sen jag åkte hemifrån, gullefis! Fast han ligger alltid vid mina fötter på kvällarna, eller rättare sagt på mina ben, haha. Liten är han ju inte heller, så kan knappt ändra ställning med benen, haha.  Saknar och älskar dig min älskade underbara bästa vän. ❤ Börjar bli lite trött, men bara lite.. Har varit en jobbig och stressfull dag, så jag borde vara trött, men nope. Mitt liv suger! Men jag har en go vän som inte heller tog sin sömnmedicin idag för att hon skulle kunna vara uppe med mig! :)   Är tråkigt att jag bara ska stanna tills söndag, men men, har lovat att åka hem på söndag så då ska jag hålla det oxå, trots hur mycket jag än vill stanna så måste jag hålla mitt löfte :/  Nu ska vi ut och sätta oss på hennes balkong och ta lite frisk luft och ta den sista Ciggen innan vi ska återgå till vårat försök att sova!!!  Önska mig och "V" lycka till! Godnatt på er. ❤ Jag känner faktiskt en gnutta lycka för första gången på ett jävla bra tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0