Så jävla trög kompis jag har! Älskar dig som fan, ditt efterblivna fanskap! ❤

One half hour of sexual intercourse burns approximately 100 to 200 calories.

• trög kompis: men varför i hela världen finns det tjocka horor då för???!

•Jag: antagligen är dom så fula så att inte ens rika äckliga gammal gubbar vill ha dom.

•Trög kompis: ahaa, det förklarar ju varför ******* är fet.
Fast det finns ju inte så många rika i Alvesta heller, så att vara ful och hora i alvesta är nog inte det bästa jobb..
Bättre att hon åker till Stockholm och börjar där, finns ju så många mer rika gamla kåta gubbar där!
Jag ska iaf flytta dit när jag blir gammal och ensam, och köpa mig en fin hora, sen ska jag gifta mig med henne så slipper jag betala för att få ligga med henne varje natt.

• jag: HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH! Vet du så mycket jag älskar dig?! Fyfan vad trög du är! LOVE UUU! ❤❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0