!

Jag skiter i om min blogg SUGER enligt er. Bloggar för min skull för det är något jag tycker är roligt. Jag bloggar ej för att tjäna pengar och inte heller för att få många läsare. Ifalll min blogg är så värdelös så är det ju bara och klicka ner den men ni osmarta fuckers har väl inte tänkt på det eller? Och jag visar mig blåst på bloggen, vad är det egentligen som är så blåst med att uttrycka sina åsikter? Skapar mig iallafall ett namn på internet folk vill veta vad jag tycker och vill följa det jag skriver om.

Finna bara så sjukt många äckliga fördomar..
Jag skapar mig ett namn som kanske även lyckas ge mig viktiga kontakter eller jobb i framtiden och vad gör ni? Skickar iväg anonyma kommentarer för att ni är fucking rädda för att stå för era åsiker när jag är helt öppen med mina, ja ni ser ju vem som vinner den kampen liksom. Avundsjuka eller vadfan är grejen med folk?

Men jag ska blogga som aldrig förr & se ut hur fan jag vill. Jag är speciell jag är inte som alla andra, stävar inte efter att försvinna i mängden. Kommer aldrig sluta blogga för det är min grej och ger mig glädje. Ni losers som klagar kan ju fortsätta grina bakom datorn och faktiskt göra någon nytta där istället. Hör hemma i rampljuset och inte bakom alla andra så fuck off och dra härifrån om jag inte duger i dina ögon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0