Någon ''spamm''

Denna j*vla människa kommenterar min blogg.

Okej, fine, jag älskar när folk kommenterar min blogg, men inte när det spammars. Det är inte kul!
Det är inte roligt att behöva sitta och läsa massa onödigt allmänt CP kommentarer från någon liten jävla NO LIFER!
Skaffa dig ett liv.
I don't eexactly hate you, but if you were on fire and i had water, i'd drink it.

Ja, lille vän.. Kan du vara så super snäll och sluta spamma min blogg? Kom med något vettigt att skriva istället.
SSEEEN, en grej till som jag vill få sagd!
Blogg världen har blivit påtok för snäll tycker jag. Hur kul är det att läsa om hur snälla människor är? Inte alls kul enligt mig. Jag vill läsa i bloggar om hur vi hatar andra bloggerskor , och blogg bråk! Det är ju det som är roligt att läsa, ENLIGT MIG!
Så, nu sa jag som JAG tyckte, så nu behöver ni inte hoppa på med massa kommentarer om hur dum i huvudet jag är osv. Säger bara som JAG tycker och tänker.
Tack för mig!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0