ganguro, vet du vad det är?

hähä, sitter och pärlar med Melwin! samtidigt som vi pärlar så kollar vi på smallville, och sitter vid datorn.. Hittade skit nice kläder som jag vill ha, blir nog att beställa eller något, har inte bestämt mig än för jag vet inte om jag kommer att använda kläderna..

Just nu sitter jag på google och kollar runt lite,
och sen är jag bara tvungen och fråga er om ni vet vad ganguro är för något?
typ alltid när jag snackar om dem så vet dem inte vad det är så jag måste alltid gå in på google och söka på ganguro, så dem ser vad det är för något ^^.
det är faktiskt rätt roliga figurer.. haha,

Kommentarer
Postat av: Lilly

Självklart vet jag vad de e. ;)<

2011-02-08 @ 11:37:10
URL: http://thavampyrbarn.blogg,se
Postat av: hanna

De e ju som de japanska fjortis stilen :)

2011-04-01 @ 12:05:05
Postat av: Anonym

Japanska fjortisar.. -.-

2011-07-30 @ 16:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0