life goes on..

Livet gå vidare, stanna inte upp för små saker.
Ibland är livet hårt och det är det för alla men du får inte ge upp.
Jag var nära på att släppa taget en gång och det var inte kul, men då fanns min syster Mimmi där för mig och sa till mig att jag skulle fortsätta att kämpa.. Jag tog hennes råd och nu mår jag bra men samtidigt saknas något.
Kanske är det för att min pappa hatar mig, min morfar vill aldrig mer se mig, samt några av mina mostrar,
Kanske för att jag är orolig över hur julen kommer se ut, över att jag ska få sitta ensam som dom andra jularna, utan släkt och vänner, utan någon.
Det blir alltid att jag mår dåligt på julen, men jag får inte låta det hindra mig från att leva mitt liv.
Jag ska visa världen att jag lever!
Vissa föräldrar har fördomar, därför gillar många av mina vänners föräldrar mig inte.. dom har hört saker på byn, men ändå tar jag mig modet till att gå hem till dem och visa att jag inte är en dålig människa, jag vill att alla ska veta sanningen!
Har du någon gång undrat var livets mening är? jag vet, att leva livet som om det vore din sista dag..
glöm aldrig det, när du är gammal och sitter på hemmet sen kommer du ångra allt du inte gjorde.
Försök att hinna med allt du vill göra innan du dör, livet är inte alltid långt.
Jag slösade bort ett halvt år på mitt liv som jag just nu försöker ta igen, jag vet ju aldrig om det är imon jag dör right?.
Varenda gång jag säger det till någon så blir dom alltid rädda och säger att jag har ett långt liv framför mig, men hur fan ska dom veta det? kan dom se i framtiden eller? nej det kan dom inte, dom gissar bara, men tänk om jag dör imon.
Tänk alla saker jag inte hunnit med att göra.
Jag kommer ju aldrig få ro då ju..
jag säger då det, gör inte samma misstag som jag gjorde, satt i ett halvt år och gjorde ingenting, bara satt och var ledsen.. det är ingen höjdare. Tro mig, ni kommer ångra det sen.
Att börja dricka och röka kanske inte är det bästa men det är något alla i hela världen gör någon gång så förfan döm mig inte, om jag vill dricka så låt mig. Vill jag röka, låt mig, det är inte ditt problem om jag dör i cancer eller något, jag har mig själv att skylla..
jag gör vad fan jag vill med mitt liv!
Därför låter jag folk hålla på som dem vill .. kolla bara på hälften av alla mina kompisar, är dom så jättenormala?
ohnej. Men tror ni jag bryr mig lilla minsta? NEJ! dom är mina vänner och jag sviker dem aldrig..
livet gå ut på så mycket mer än att ha en bra utbildning, okej man måste ha det, men glöm förfan inte att ha roligt i mellan åt..
Vissa vuxna säger hela tiden att man inte alltid kan ha roligt, men fyfan vad fel dem har, man kan aldrig få för mycket av det roliga..
Jag vet att alla som läser detta tycker att jag har rätt, tycker du inte det då behöver du söka hjälp för då är du redigt långt borta från jorden..
Fina flickor kommer till himelen, dem andra kommer hur långt som helst.
jag är ingen fin flicka, och jag kommer aldrig bli heller..

Kommentarer
Postat av: tiqiah

lilla gumman finns för dig <3<3 kram kram

2010-12-16 @ 21:05:06
Postat av: mimmi

älskling, du vet att du får komma hit och fira jul om du vill<3

2010-12-17 @ 22:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0