Lite jobbig helg.

Vad kan man säga om helgen?... hmmh... Både bra och inte..
I torsdags fick jag reda på att en tjej jag känner hoppat ur sin balkong och avlidigt.
Sedan igår, alltså på måndagen blev jag och tonie, 'officiellt' tillsammans.
Jaja, men ska inte klaga. Det är sånt som händer..
Just nu håller jag på att städa, och jag kan medge att det blir riktigt snyggt alltså ;)
haha, Ska tvätta som en dåre imorgon med, och sådäär, blir nog att städa imorgon med, för att alltingen ska bli skinande rent! hihi.
Just nu har jag ungefär bara massor av tvätt, och måste damsuga govlet och torka det. Sedan byta sängkläder i sängen.
Men ska bara plocka undan tvätten och sortera det så att det bara är att slänga in det i tvättmaskinen imorgon.
Sedan ska jag damsuga, men ska dock inte tvätta golven, för ska damsuga imorgon med, så att allt blir super rent! hihih. Så det gör jag imorgon när jag har damsugt en gång till.
Och självklart ska jag byta i sängen.
Och fråga mig inte varför...... jag har fått något sådant här ryck, för det vet jag inte ens själv... :s
Aja! Nu ska jag fortsätta städa, hihi.
Undra hur många det är som har orkat läsa mitt lilla inlägg om MIN STÄDNING! haha :)
KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0