intervju.

Hannah Widerstedt kommer inte låta sanningen komma i vägen för för en bra historia och är därför inte heller rädd för att överdriva friskt. Hon är väl medveten om vilka knappar hon ska trycka på för att provocera och få uppmärksamhet i Big Brother-huset.

Hanna Widerstedt är en 20-årig kontroversiell bloggare från Vallentuna.  Foto: Daniel Ohlsson/TV11

Foto: Daniel Ohlsson/TV11

Om Hannah

Ålder: 20 år
Yrke: Bloggare och dansös
Bostadsort: Vallentuna och London
Familj: Mamma, pappa och bror
Civilstånd: Singel
Stjärntecken: Jungfru

Vad gör dig till en bra deltagare?
- Jag är störd på mina sätt och är rolig och kul att titta på. Jag tror att många gillar att titta på mig eftersom jag pratar roligt och säger roliga saker. Jag vet hur man gör tv.

Vad gör du på din fritid?
- Shoppar, festar och hånglar. Vanliga tråkiga grejer. Annars gillar jag att resa och kolla på min väskmapp på datorn, den blir jag glad av.

Hur var du i skolan?

- Jag gick estetsik linje med bildinriktning. Det var några fetton som hatade mig. Jag hade två kompisar och vi var hatade och gillade att retas. 

Vad har du för musiksmak?

- Egentligen lyssnar jag på allt. Rammstein, trance och Rn’b. Men jag lyssnar absolut inte på country.

Hur vill du bli ihågkommen?
- Som den jag är - en rolig tjej som säger vad jag tycker. Jag är inte som alla andra blonda tjejer.

Något du är stolt över?
- Jag är jätteduktig på att måla, jag är vig och ganska smart trots att folk inte tror det. 

Vad är du minst stolt över?

- Min näsa, den ska jag operera.

Hur ska du göra för att vinna?
- Jag ska vara mig själv som jag är nu för det tror jag att folk gillar. Man älskar att hata mig på något sätt.

Hur hanterar du konflikter?
- Beror på vilket humör jag är på. Ibland flippar jag ut ibland är jag lugn. Jag blir inte våldsam men jag kan skrika.

Vad gör dig glad?
- Jag är materialistisk och gillar dyra, fina saker. Annars blir jag glad av kompisar, alkohol och min hund Cookie.

Vad gör dig ledsen?

- När saker inte går som jag vill. Och när jag inte får sova, jag måste ha mina 8 timmar.

Något man inte kan tro om dig?
- Att jag gillar hårdrock som Rammstein och Marilyn Manson. 

Ditt mest pinsamma minne?

- Att min första pojkvän blev homosexuell efter att han hade varit ihop med mig.

Vilka typer av personer drar du dig till?
- Jag dras till roliga charmiga personer. Sådana man kan prata med och upplever som charmiga.

Vilka typer av personer försöker du hålla dig borta ifrån?
- Tjejer med tackystyle och blonda tjejer med stora bröst.

Om du inte har något att göra vad gör du då?
- Onanerar och dricker.

Hur tror du andra ser på dig?
- Flummig och skum, men när de lär känna mig så är jag rolig, snäll och gullig.

Vad är du intresserad av hos andra personer?

- Bara man är rolig och inte överspelad kan jag vara kompisar med alla. Det är viktigt att de ger ett bra första intryck.

Hur många har du bott tillsammans med som mest?

- På konstkollo var vi fem tjejer i en liten stuga. Det blev lite drama.

Vad hoppas du på att få ut av upplevelsen?
- Ingenting. Bara att det ska bli roligt, jag ser det som en kul grej. Jag gör det Inte för att bli känd eller något.

Vad ställer du absolut inte upp på?
- Ingenting med kackerlackor.

Vad skulle kunna få dig att ha sex i huset?
- Jag kan alltid ha sex om jag är full, kåt eller om jag har tråkigt.

Vad är du bra på?
- Snacka skit, supa , festa, diskutera och rita.

Vad är du inte så bra på?
- Jag har svårt att se gråskala. Antingen är något svart eller vitt här i livet.

Kan du något trick eller konst?
- Jag kan gå ned i både split och spagat. Jag gör jättebra lapdance också. 

Vilket är ditt största intresse?

- Shoppa, måla, skriva och vara konstnärlig. Jag är konstnärlig innerst inne.

När är det svårt att få din uppmärksamhet?

- När jag sover, och när jag inte är på humör kan vara skitirriterad.

Hur får man din uppmärksamhet?
- Man ska vara en bra person som är intressant och har något att säga.

Vilken känd person skulle du vilja dejta och varför?
- Hugh Grant skulle jag vilja dejta för att han är ungdomlig men manlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0