ja, herregud..

Den nya prinsessan har precis fått sitt namn. Prinsessan ska heta Estelle Silvia Ewa Mary.

Jag tycker det är alldeles för mycket stohej om den nya ungen som kommit till världen.
Det kommer inte stå så mycket i tidningarna om när jag får mina barn.
Betyder Estelle mer än andra barn? Det tycker inte jag!
Jag tycker det är ointressant och jag skulle inte bli gladare om de sluta skriva om henne i tidningen, det är inget speciellt med henne, hon är precis som alla andra barn, bara att hon är född på ett ''betydligare'' sätt....
Sedan hörde jag på radion att de hade gjort en hel bilaga om BARA prinsessan Estelle.
Oxå illa, var kommer det dära med att alla har lika mycket värde in?
Såg nyss att hon till och med har fått en egen sida på vikipedia, och hur gammal är hon? några dagar... suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0