Godmorgon!

Godmorgon!
Jag vaknade ungefär vid två, sen har jag ätit och lite sådant.
Hände en liten olyckshändelse nyss, som slutade med vårdcentralen!
Tito, amstaffen jag har bilder på och sedan en liten hund som heter lucas, dom typ mobbar gussguss, katten.
När dom är till sammans, dom typ skrämmer den och sånt, så dom får inte vara inne samtidigt nu för att det är synd om katten. Men när någon av dom är själva med katten så är det inga problem, men ah, dom har gjort en packt.
Så nu idag så kommer katten rusandes så att sara fick ta tag i katten för att hon skulle slänga ut den så att hundarena inte skulle hoppa på honom, men han blev så rädd när hundarna kom så att han bet henne två gånger i handen, så nu kan hon inte känna handen så det blev raka vägen in till sjukan för en spruta.
Galen morgon, haha, och jag har bara varit vaken i en o en halv timme. HAHA.

Kommentarer
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

fin bild!! vad gör du för kul idag? kram

2012-03-06 @ 16:37:46
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0